Kızlar 2 ay oldu hamileliğimde, ama özellikle bugün kasık ve karın ağrım fazla, bulantım zaten sabah bi başlıo Allah affetsin asla bitmio, ama bu karın ve kasık ağrısı sinirimi bozmaya başladı. Bi de regl zamanım geldi ya acaba dedim onun ağrısı mı, yaşayan var mı?