Merveebuluttt Kızlar 33+3 ün şuan 37 de dikişi alıcağını söyledi doktorum nedense çok korkuyorum beneğinde o an doğacağını düşünüyorum zaten deneyimli anneler zor bir işlem mi acaba dikişi alınca bebek hemen doğuyor mu
Fyzkvk94 Merveebuluttt dikiş alınması öyle acılı bir işlem değil korkma bende 37+2 de dikiş aldırdım benim kız 38+5 te doğdu tabi bu kişiden kişiye değişir bide ben sezeryan oldum yoksa daha gelmicekti
myangelson Merveebuluttt beni acil sezaryene aldılar oncesinde doktorun odasında dikişleri aldılar hemen acımıyor diyemem acıyor ama kendimi kastım neye uğradığımı şaşırmıştım ondan dolayı bir de ağrım vardı biraz. Dikiş alınınca açılma başladı 1 cm kadardı sanırım tam hatırlamıyorum. Yukarıda doğumhanede ameliyata hazırlarlarken de suyum gelmişti
Sema_nur60 Merveebuluttt canım benim 36+5 te aldılar 39+3 te doğdu acıyormu evet acıyor ama saniyelik
Ozgekiz Merveebuluttt hissetmiyorsun bile. Vajinal ultrason çekilen yerde aldı benimkini. İki cm açıklık vardı ama dikilirken zaayen 1 cm açıklık vardı. Eve gittim dinlendim vs sonra doğum.basladi😇