Fatmanur12345 09Tugba_0909 bende tam 36+3 doğum yaptım 2.500 kilom sağlıklıydı çok şükür küveze girmedi korkma sağlıkla gelsin bebis
Fatmanur12345 09Tugba_0909 öyle gerekti bebegimin karin çevresi 1 ay gerideydi ve bebeğe giden kan yavaşladığı için zorunlu suni sancı ile başlattılar