Hatice4136 Kızlar mutluluktan ağlicam inşallah bu sefer yanıltmıyor bu testler predictor gebelik testi yine aldım yine silik çıktı kan versemmi ki?
Minasuu22 Hatice4136 2. Gebeliğimi sarı olanıyla öğrenmiştim ama kısmet olmadı kucağıma almak 🥺Size hayırlı olsun Rabbim sağlıklısından nasip etsin inşallah 🤲
Hatice4136 Mavilim123 Hatice4136 Mariam1 Aysima51 Minasuu22 Kızlar var gibi sanki bilmiyorum göz yanılması mı anlamadım
Aysima51 Hatice4136 bende bugün yaptım kıl gibi biz çizgi çıktı valla bende yarın kan vercem yoksa stres
Mariam1 Hatice4136 umarım hamilesin bana da haber ver benim de ayine sılik üstelik sütüm geldi tekrar eskiden 10 ay önce doğum yaptım ama 3 ayilken kesildi sonra3 damla geliyordu şimdiyse artmış
Mariam1 Aysima51 2 ayı once bütün hormonlar bakıldı hemen yükselir mi 10 ayi önce doğum yaptım 3 ayı akadar emdi1 damla falan geliyordu sonrası çıkmıyordu şimdi fazla geliyor onun etki mi bilemedim
Mavilim123 Mariam1 yukselmiş olabilir bnm de önceden oyke oluyordu son 2 yuldır hormon bozuklugum yok