Merhaba 75 gr şeker yüklemesi yaptırdım
Açlık 84,2
- Saat 153,3
- Saat 160,3
Çıktı çok korkuyorum benzer değerlerde olan arkadaşlarım süreciniz nasıl geçti gebelik şekeriniz kaldımı yada bu değer çok mu yüksek sizce zaten gebeliğimde riskli geçiyor maalesef nasılsınız lütfen ses verin sağlıkçı varsa aranızda yorumlar mı değeri doktorum diyet yapalım diyetisyene git ve takip yap dedi