Mariam1 Şok oldum ya 3 ayilken sütüm stresden kesildi bir garm çıkamadı 10 Ayılık olacak oğulum şimdi geri geldi
Mariam1 Talentedmom emiyor 3 ayilken bıraktık kesildi yurtlama günde yane 31 haziran göğüs tek taraf yanıyordu geçe uyumadım yurtlamadan sandım ama bugün bir siktim fışkırdı damla da değil artırabileceği kadar var neden gelmiş olabilir bilmiyorum bu kadar sure sonra
Mariam1 Talentedmom aslında gebelik planiordum ama iptal bu halde bişe çıkmaz bende atrmayi düşündüm açaba doktora mi sorsam 10 Ayılık bebekte tekrar verilir mi açaba bilgim yok
Talentedmom Mariam1 benimki 4 aylıkken reddetmişti sütüm azalmıştı emmedi daha tekrar gelen süt verilir mi bilmiyorum tadına baksaydınız aynıysa sorun olmaz bence yine de doktoruna sor şuan gebe misiniz
aylin_a Hamile değilseniz , prolaktine baktırın tavsiyem. 7 ay sonra kendi kendine sütün gelmesi normal değil.
Mariam1 aylin_a canm bir memeden beyaz süt var değer taraf da sarı krem gibi ne demek bu ya Yeni fark ettim
aylin_a Mariam1 bebeğiniz emmeden sütün gelmesi prolaktin bir anda yükseldiğinden dolayı olabilir. Endokrinolojy ye danışın. En az rahatlatır sizi bu konuda
Mariam1 Talentedmom hayır daha beli değil ama kurumasiz ilişki oldu regl bitimde bide yurtlama gün çatlama in 6 gün bugün