Kızlar hiçbir şey yemiyorum resmen kahvaltı yapıyorum direk yanmam ağrı başlıyor iştahım gidiyor zaten ufak bişey yesem bile ağrıyor yanıyor bu yüzden iştahım hiç açılmadı uyanır uyanmaz gaviskon içiyorum günde 3 kez başka kullanıp faydası olacak bir şey var mıdır sizler de öyle misiniz 🥴🥴