36+6 haftalık hamileyim ara ara yalancı sancılar olurdu karnım sertleşirdi bugün 1 saattir belimin ortasında kasıklarımda bir ağrı var geçmiyor gelip giden bir ağrı değil süreli bir ağrı oturunca daha çok ağrıyor yürüyünce daha rahatım 5 gün önce nişanım gelmişti rahimde 1 cmlik açıklık vardı ilk doğumum değil ama daha öncekinde suni sancı almıştım süreklide acile gitmek istemiyorum alltan muayene ediyolar ne yapsam bilemedim