Dkjfjfjf Merhaba, ikişer gün aralıklarla beta hcg değerlerim 85-213-391-599 Tahlilleri hep aynı yerde yaptırdım. Ancak son zamanlarda yükseliş hızı yavaşladı. Böyle deneyimi olanlar paylaşabilir mi?
seynepon Dkjfjfjf 4 gün sonra tekrar verin beklenen artışı göstermezse üzülerek söylüyorum farklı senaryolar olabilir boş gebelik, dış gebelik ya da kimyasal gibi ben böyle zor bi dönem geçirmiştim. İnşallah her şey yolundadır sağlıcakla kucağınıza alırsınız endişenizi derinden hissediyorum🙏🏻💐
sonumudum Dkjfjfjf benimde 6 haftaya kadar hedsey normaldi bir haftadır beta 2300 den sadece 2900 e kadar cikmisti bugun öğrendim ki 1800 e düşmüş kese var 6.8mm ama kesede birsey yok kaç tane doktor gezdim boş gebelik mi acaba diyolar özele gittim direk alalım dedi kürtajla ay sinirlerim çok bozuk duyduklarıma göre betanin düşmesi düşük olacağına işaretmis. bugun bir tane doktora gitti devlette kese var betaya gerek yok ki bakmaya korkma boş gebelik olmaz dedi ısrarla istedim beta bakın diye bakmadı bu olağan birsey karşılaşıyoruz dedi böyle olaylarla diyip almadı kan. kafam o kadar karıştı ki kime inanayım bilemiyorum. birde ultrasonla bakarken asistanina ufak da olsa birsey var burda gördüm normal g s yazalım dedi ne demek istedi hic birsey anlamadim soramadım da sadece boş gebelik mi dedim hayır dedi of bir umut bekliyorum suan
Dkjfjfjf seynepon amin sağolun. Size de çok geçmiş olsun. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin cümlemize 🤲🏻
Cold123 sonumudum benım de ilk 51 iki gün sonra 127 4 gün sonra 334 cıktı kafam karıstı iyi mi degil mi
sonumudum Cold123 takibi bırakmayın 2 günde %60 veya %100 kadar artması lazım diyolar veya 2 katı ona göre hesap yapın