serti Sezeryan 19.gün sol dikisin oldugu ic tarafta agrim var sizce normalmi yurudukce emzirirken oturunca falan agri oluyor en cok yuruyunce. Sizde agrilar ne zaman tamamen gecmisti?
Daisyy000 serti Benimde yaklaşık 3-4 ay dikislerin başladığı ve bittiği noktalarım yani yanlarım ağrıdı
serti Daisyy000 disariya cikamiyorum agridan insAllah cabuk gecer evin icinde hapis oldum gibi hissediyorum