Kızlar. Ben bugün ciğer yedim 7 +3 haftalık hamileyim. Yedikten sonra aklıma geldi internete bakmak. Ciğer hamileyken yenilmesi önerilmiyo falan yazıyo kimi yerde de bebekte leke olur falan diyo. Parmak salıp kustum sonrasında pişman oldum yediğime. Ben ciğeri pişirmedim dışardan söyledik de evde eşimle yemiştik. Bebeğime bişe olur mu? Yada çocukta bi leke kalır mı? Başına gelen var mı????