vanilya_kokusu vallahi nerdeyse tıpa tıp aynı şeyleri yaşıyoruz. Dediğiniz gibi ilkinde uzaniyordum bende istediğim kadar uyuyordum şimdi kızımla da ilgilenemiyorum. TV vermezdim hep oyun oynardık çok ilgiliydi kizimla dışarı çıkar gezerdik. Şimdi hiçbirini yapamıyorum ve vicdan azabı çekiyorum resmen bu halimle 😭😭😭