minimalmom koyun erken yapılınca DNA bulamama gibi durumlar olabilir o yüzden en mantıklısı 12. Hafta. Ben öyle yaptırdım
crnnml Doktorum bende de fetal dna yaptırmamı istedi . Ama güvenilir bir yer bulmak çok zor bazıları da aşırı pahalı fiyatlar söylüyorlar . Yaptıranlardan önerebileceğiniz firmalar var mı ?