kcgdm Kizlar bebeklerinizi nasıl hangi destekle uyutuyorsunuz? (Sallama, pış pış , emzik vs ) Hangisi kolay ve nasıl uyutmaliyiz ?
Daisyy000 kcgdm Ne yapın ne edin ama yanınızda yatırmaya alıştırmayın.. 2 yaşında hala ben yanında yatmadan uyumuyor
myangelson kcgdm kucakta sallayarak uyuyor poposuna piş piş yaparak. Bazen de beşikte sallayarak 5 aylığız 🥲
busra33003 kcgdm ben o aylarda kucağımda pış pış yaparak uyutuyodum 3 4 aylık olunca hamak beşikte salayarak uyuttum şimdi 7 aylık yerde süngerimiz var onun üstüne koyuyorum müslin battaniyesiyle oynayarak uyuyo tabi pış pış yapıyorum beline dalınca beşiğine koyuyorum hangisi kolay derseniz kucakta uyutmak bence🙈
T-159 Daisyy000 üff ben de akşam uykusuna yatirinca ayağımda salliyorum uyuyor gece uyanıyor geliyor bizim yatağa yatıyor görmüyorum bile Bi bakıyorum ortada nasıl vazgeçecek bilmiyorum benimde 3 yaşında simdi sallamadan uyutmak istiyorum valla nasıl uyur bilmiom yanına da yatasım yok kendi de imkanı yok uyumaz 9 da uyutuyorum ama çok yorgun olunca salonda kendi uyuya kalıyor ama 11 i buluyor isye o zaman da uyku düzeni olmuyor ne yapsam bilemedim
1Ali busra33003 desteksiz nasıl alıştırdınız sonrasında, 10aylık oğlum var Manuel ana kucağında uyuyor sadece, geceleri sürekli kalkıyor o kadar yoruldum ki. Desteksiz yatsın diye elimden geleni yapıyorum felaket direniyor sabah 6ya kadar oturur benimle o derece
kcgdm busra33003 bebeklerin düzenleri çok bozuluyir. Kucakta çok sallamak istemiyorum çünkü agirlastikca zor olacak . Ayakta sallamak daha masum gibi ,😃 benim de isteğim yatağına koyup pis pis yaparak uyuması aslında asllistirmak istiyirum.
Elisaayy1- İlk kızımı genelde desteksiz uyuttum ara atak dönemlerinde sallanmak çok istedi battaniye ile kabus gibiydi tek olduğum günler resmen iki elimle sallamaya çalışıyordum. Ama genelde desteksiz uyudu ikinci kızımda atak dönemi falan hiç battaniye sallama işine falan girmedim zaten çok düzenli uykusu olan bir çocuk değildi doğdu doğalı desteksiz uyuyor yerine yatırım bazen yanında kalırım bazen kalmam kendiliğinden uyur uykusu gelince bence hiç sallamaya galan alıştırmayın desteksiz uyusun. Ama tabiki çocuk karar veriyor ne desek boş genelde çevrem hep salllayarak uyutur banada çok salla dediler ama dinlemedim iyi ki dinlememişim 3-4 yaşına kadar sallayan var zaten ağırlaşıyorlar imkansız yani sallamam benim
kcgdm Elisaayy1- desteksiz uyutmak çok önemli ama bu aylardaki bebekler desteğe ihtiyaç duyuyorlar . Nasıl yaptınız desteksiz uyutmayi ?
fatmaanuurr22 kcgdm 40 günlük karnı tam doymuşsa evde kalabalık ses yoksa yatağına yatirdigimda once biraz mızmızlanıyor sonra kendiliğinden uyuyor
busra33003 1Ali yani ben özellikle yapmadım açıkçası bi gün hamak beşikte sallıyodum sürekli yüz üstü dönmek istedi yere koydum baktım o şekilde uyukluyor pış pış yaptım o günden beri öyle gitti maşallah.Gece de fazla uyanmıyor acıkınca ses çıkarıyor acıktığını anlıyorum mama veriyorum.Gece uyumasa bile ışığı açmayın gece lambası kullanın ben doğduğundan beri böyle yaptım gece gündüz farkı oluştu.Birde gün içinde uykularını düzenleyin uykusu olmasa bile ağlasa bile aynı saatte uyutmaya çalışın bi süre sonra düzelir.bide sadece ana kucağında uyuyor dediniz ya daldıktan sonra beşiğine yatırıyo musunuz
busra33003 1Ali birde gün içine 1 ya da 2 kez çok az rezene çayı kaynatıp verin rahatlatıyor birde yoğurt da yedirebilirsiniz uyku öncesi ben yapıyorum
1Ali busra33003 yoğurt yediriyorum faydasını göremedim ama rezeneyi deniycem faydasını görürsem yazarım mutlaka teşekkür ederim
myangelson kcgdm bende ilk zamanlar aman kucakta uyumaya alismasin aman sallamaya alismasin dedim ama yok bu ataklar vs oldikca huy degistiriyorlar uykuya direnmeler falan başlıyor. İlk zamanlar yatağa yatirirdik poposuna vurarak uyuturduk sonra sonra değişti bu şekilde oldu 🥲
busra33003 kcgdm onun için sizde erken bence desteksiz uyutmak yine de deneyin ama 4. Ayda 6. Ayda uyku gerilemesi oluyor düzen tutmaz daha.Benim kızım 2 buçuk kilo doğdu ya zor olmuyordu🤭şuan 7 buçuk kilo mesela ağırlaştığını hissetmiyorum hâlâ ondan da olabilir 🥰
Elisaayy1- kcgdm valla canım ikinci çocuk da zaten tecrübe oluyor herşey evde bitek daha olduğundan ilk 1 ay zorlanmıştım yalnız baktığım için birini ayağıma birini kucağıma alıp uyuttum hep ama daha sonra ilk kızımın düzenli uykusu olduğu için gündüz uykusu yoktu akşam 9-10 yatış yaptım küçük de maşallah gündüz uykumuz hiç olmazdı ama geceleri deliksiz uyurdu ablasıyla aynı saatte yatardı o da beşiğe alırdım mamasını verince hemen dalardı çok zorlandığım zaman sadece ninni açardım büyüğe kitap okurdum uyurdu hemen Allah da yardım ediyor herşeye yetişirdim gene de biraz uykusuz kaldım 40 mı çıkana dek ama sonra çok güzel bir düzen oluştu öyle de ilerledi. Ama dediğim gibi ben ilk 1 ay beraber uyuttum ayağımda büyük kucağımda küçük sonra yatağa bıraktıkça uyudu şükür sadece her gün Cevşen duasını okurdum gece gündüz üzerlerine ettahıyyatü birde çok okurdum sakinleştirdiğine çok inanıyorum
tatlibebegim_ kcgdm 15 aylık ayakta sallanarak pış pış eşliğinde kapattığım an derin uykuda da olsa gözleri tavana dikiyor hemen artık ayaklarımı hissetmiyorum ağrıyor kalçamdan doğru valla
busenaz68 kcgdm Her bebiş farklıdır öncelikle onu söyleyeyim ama ben biraz kendi rahatimi düşündüğümden hiç sallama vs yapmadım. Bebekliginden itibaren yanına yattım ve poposunu hafif tıpışlayarak uyuttum. Şimdi 2 yaşında halen aynıyız yatar uyur bazen de kendisi uyur direk beni hiç beklemez. Akşamları falan yatar uyur kalır bazen de sarılır uyuruz 🥹 Ben böyle yapınca çok rahat ettim çok şükür ki oğlum da uyum sağladı. Gece uyku arasında uyanıp saatlerce sallamak falan zoruma giderdi açıkçası çözümü böyle bulmuştum 🫶
kcgdm busenaz68 bende doğduğunda ana kucağına koyardım sallanarak uyurdu sanırım biraz sallanmaya alıştı ama şimdilerde yatağa koyuyorum.yanina yatıyorum öyle uyuyor ya da yatıyor poposuna pis pis yapıyorum ağlıyorsa alıp sakinleştirir tekrar yatırıyorum. Ama bu 4 ve 6 aydaki gerilemelerden korkuyorum sonra tekrar nasıl düzen olur diye