Ulkumom 11 haftalığım iğrenç bir tat var tarif edemiyorum napıcam ya o tat bile midemin bulan adında etken.
Dln25-25 Ulkumom bende aynıya 11 haftalıgım agzımın tadı çok kötü ya tatlı şeyler yiyorum tadı güzelleşşsin biraz zaman sonra aynı oluyor ya
Bussraayy Ulkumom 16 haftalık oldum hala geçmedi , hiç geçmeyecek sanırım 🥲 ilkinde geçmişti bunda geçmiyor
Ulkumom Dln25-25 bende birşey yiyince yediğim şeyin tadını alıyorum ama yediğim şey bitince iğrenç bi tat..
Meri_7 Aynısı bende de var ya 6 haftalığım daha ne yesem ağzımın tadı düzelmiyor midemi de bulandırıyor
Fuunndaaa Bendede şekerli bir tat ver ne yersem yiyeyim şerbetli tatlı yemişim gibi çok rahatsız ediyor