Semirayldrm1 Kızlar nasıl gidiyor hamilelikler 😄 bebisler in cinsiyet lehinize öğrendiniz mi hareketler tekmeler ne durum da 😄💖
Esranur Bebisimin cinsiyetini ogrendim 19+3 olduk hafif hafif hissediyorum kizimi daha guclu tekmeleri icin sabirsizlaniyorun bulantilar bitti sukurler olsun arada hafif hafif olsada su aralar iyiyiz cok sukur 😍