Kızlar bugün aşılamanın 13. günü yarın kan vereceğim 🌸
Dün evde test yaptım pozitif çıktı ama bugün iki kere böyle çok yoğun olmayan silince peçeteye gelen kahverengimsi leke gibi birşey geldi
Yerleşmemidir acaba yoksa tutmadı mı ??
Bu arada testimi atacaktım ama beceremedim, nasıl atıyorduk 🙈