Kızlar ya kafama bir şey takıldı. Ben regli ağrısını hep sol tarafımda çekiyordum. (Şuan hamileyim 10 haftalık) biri bana bebek sağda mı soldamı diye sordu dedim ne bileyim öyle şeymi varmış tabii dedi hangi tarafın ağrıyor diye sordu ve şuan bile hafif kasık ağrıları hep solda hissediyorum. Daha önce rahim filmi çektirmedim. Acaba sağ taraf kapalımı ki benim öyle bir şey olabilir mi? Saçmalıyor muyum? Siz ağrıları regli olduğunuzda nerede hissediyorsunuz?