Laydyg Yeni doğan bebekte Bebek bezi 1 numara kaç adet gidiyo toplamda ?? Kaçlı almalıyım 1 numara 82 li alsam olur mu yoksa fazla mı sizcee
aylin_a Laydyg az bile olabilir ) ilk günlerinde kaka ve çiş çok yapıyorlar günde bazen 15 tane gidiyordu
tahamommy Laydyg 160lı aldım ben şimdilik daha önceden biri hesaplamıştı burda 240 gibi bişey çıkmıştı, olmadı sonradan ilave ederiz, günde 6-7 değişirtirilir en az bence
merrrvees Laydyg daha önce bende sormuştum tecrübeli bi anne yazmıştı 200 tane yeter diye bende 70 Li paketten 3 tane alıcam
Bmelekkk Ben sadece 1 paket az sayılı denemelik aldim, bebise hangisi iyi gelir pişik yapar mı kestiremedigim için, nasipse doğsun kullanalım duruma göre ya aynı marka yada başka alıp deneyeceğim
Ebrunr Bmelekkk bende böyle yaptım. 70 Li 1 paket aldım sorun çıkmazsa alınır hemen ulaşımı kolay şeyler.
Esseraa22 @Laydyg ben molfixin bir paket 72li 2 5 kilo aldım bir paket de 3 6 kilo aldım 82li anca yeter diye düşünüyorum çünkü yenidogduklarinda çok bez gidiyor
Bmelekkk Ebrunr aynen bende öyle düşündüm , bittiğinde pişik vs olmazsa hemen çıkıp alınabilecek bişey, Rabbim o günlere sağlıkla sağ salim kavuştursun yeter ki
Minikeller38 Laydyg ilk oğlumda sleepy 1 numara 200 lü paket tam bitmişti sonra direk 3 geçmiştik 2. Gebeliğim aynısını aldım 200 olan sonra büyük alırım kilosuna göre geçen a101 gelmişti indirimli 4 .5 numara stok yaptım sadece 2.3 numara almadım daha kilosuna göre alırım .
Ipek0z Laydyg 82li iyi canım al ama asla stoklama bittikçe al bebeklerin bazıları hızlı kilo alıyor elinde kalmasın bezler
evremdoga 15 gunluguz yaklasik 150 adet bez kullanmisiz sleepy ekolojik simdi molfixe gectik onu denicem