Busranur_mnts slhnr değer düşük olunca yorum yapmıyorlar ama gebelik oluşmuş doktorun da 2 günde bi kan istemesi lazımdı siz bugün veremezsiniz yarın mutlaka kan verin sağlıklı gebelikte betanın artması lazım sağlıkla büyüsün💗
Beril63 slhnr değeriniz çok düşük geçen aylarda benim de 14 çıkmıştı kimyasal gebelik olarak çıktı ama Allah ne derse o dur siz yine de artışa bakıp takip edin düzenli iki günde bir kan verin
maviportakal_ Değer çok düşük ama hamilesiniz önemli olan 2 günde 2 kat artış olması çok başında öğrenmişsiniz ama bu forumda böyle düşük öğrenen çok anne var :)
hilu Henüz bu değerle doktor bir şey diyemez normal ikinci kanda en az 2 kat artması gerekiyor o zaman belli olur
slhnr Bi kadın doğum doktoru görsün dedi. Belki de düşük olabilir dedi deger çok düşük olunca. Bende emin olamadım.
slhnr Bir de bende spiral var o yüzden geciktiğim halde ihtimal vermemiştim halen de ne yapacagm bilmyrm