Mislips Kızlar merhaba dün grip için acile gittim bir de betahcg testi yaptım sonuçlar çıktı referans aralığı 0-10 ama benim sonucum 6.5 internette araştırdım şüpheli gebelik denildi sizce gebiş miyimmm???
diyetisyen1anne Mislips evet hayırlı olsun 5 üstünde gebeliğe işaret eder ama iki gün sonra tekrar verip artışın izlenmesi gerekir. düzenli artış varsa sağlıklı gebelik düşündürür kese görene kadar