Blackkk Kızlar 36+6 yım dün kontrole gittim sancı vs çıkmadı hazırda bekle sancın vs olursa gelirsin dedi sadece dünden beri ayaktayken aşapı doğru aşırı baskı bacak aram da sanki pişik olmuş gibi sızlama oluyor geçen hafta doğum pozisyonundaydı başı kanala yakın demişti perinatoloji doktorumuz bu hissettiğim kanala girme eylemi mi acaba yoksa doğum çok yakın belirtitş mi
Anneoluyorumhello Blackkk Benım de ¾ gündür aynı baskı var salı günü kontrolde kanala çok yakın dedi doktorum
Blackkk Anneoluyorumhello bende dün gittim kontrole özellikle sordum doktoruma birşey demedi geçen hafta kanala yakın demişti diğer doktorum korkuyorum hemen doğar diye kanala girer girmes
Melkay Blackkk aslında haftanizda erken sayılmaz kilosu gelişimi iyiyse. Ben 39+4üm artık dogurmam gerek tüm duaları ediyorum
Anneoluyorumhello Blackkk ilk gebelikle kanala girse bile hafta bekleyenlerde var korkmayın benim 2. Olmasına ragmen 2 haftadır kanala girmek üzere 39+0 olduk yürüyüş temizlik herşey yapmama ragmen bekliyoruz 😇
Blackkk Melkay haftamdan değil canım eşim şehir dışında haftaya dönecek onsuz doğuma girmek istemiyorum
Blackkk Meltem2225 kanala girse bile sezeryan yapılıyor önemli olan kendi gelmeye çalışmaması sanırım
ebruscan Ay demeyin, bende de çok baskı var ve daha erken. Erken doğum riskim de olunca korkuyorum açıkçası. Baş aşağı pozisyonda. Sürekli tuvaletim geliyor ve baskı yapıyor. Batma hissiyatı yoğun. İnşallah beklerler. Sizinki de babasını bekler umarım 🙏🏻
Anneoluyorumhello Melkay evet sanki çıkacak gibi hissediyorum özellikle ayağa ilk kalktığımda zonkluyor gibi oluyor