Üsttekini pazartesi yaptım markası softec. Alttaki bugün yapıldı prodoctor marka. Adetime 2 gün var. İkisindede ilk 3 dakika içinde oluştu çizgiler. Kızlar çok bekledim 5 senelik evliyim iki kaybım var. Daha öncede yalancı pozitifler gördüm sevinemiyorum bile şu an korkudan. Sizce yalancı olma ihtimalleri var mı hala

