dilooo29 ilk trimestarda o kadar yorgun halsiz hissediyorum ki kızlar sürekli uyku halindeyim sizde böyle misiniz neler yaptınız?
aysegul3409 dilooo29 şimdi gördüm bu postu. Ben de böyleyim. Yorgunum halsizim hiç bir şeye enerjim yok. Yapılabilecek bir şey var mıdır ki geçmesini beklemekten başka? Ben yatıp duruyorum evden çıkmak istemiyorum pek çünkü. 15 dk yürüsem nefes nefese kalıyorum