Aysenn6027 Merhaba kızlar 16 haftalık hamıleyım, çok ıyıydım dün dısım cekıldı eve geldik den sonra vajına m da kasıntı ve kızarıklık oldu böyle bırsey, yaşayan ve evde cozum onerılerınız neler:(
Burcussuss Aysenn6027 ben de 10 gün önce çektirdim ama böyle bir problem yaşamadım bence mantar olabilir yâda enfeksiyon