Zahidedrn benim kızımın ilk aylardan itibaren vardı uyku arkadaşı. Önce ben uyudum onunla, kızımı kucaklarken onu da alıyordum kucağıma hatta kokum sindi kızım da alıştı. Peluşlar öksürtüyor kızımı yumuşak mendil ebatlarında bir kumaş ve unircorn figürlü bir uyku arkadaşı vardı kızımın. Uykusu geldiği zaman onu eline alıp koklamaya başlardı 😂