curlyanne HilalAysan yarın 31 haftalık oluyorum bugün bir kısmını yıkadım kıyafetlerin haftasonuna kadar hepsini yıkayıp ütülerini yapıcam sonraki hafta da çantayı hazırlarım önden gidiyor biraz erken gelme riskine karşı hazırlıklı olmak daha iyi
tahamommy HilalAysan bizde bugün 32+4üz 🥹 3 gün tedbir amaçlı hastanede yattım bugün çıktım eve gider gitmez çantayı hazırlamayı düşünüyorum nolur nolmaz 30 dan sonrası herşey olabilir bence
Patiseverana HilalAysan ben 32+3 ün dün itibariyle bitti şükür doktorum da aile hemşiresi de hazırla mutlaka dedi hallettim ben de 😃
mrveelmas @HilalAysan bizde 31+1 olduk ben yavaş yavaş başlayacağım çünkü kimileri 29 28 haftalarda başlayanlar olmuş ne olur ne olmaz diye hazır olsun insanın başına ne zaman ne gelecegi belli olmuyor
MavianneTugba Erken hazırlamak mantıklı bence ya 30+5 deyim yıkadım kurudu ama ütüleyip hazırlamak o kadar zor geliyor ki hiç halim yok sıcaklar ayrı dert. Kızım 34 de doğmuştu bunda da ne olur ne olmaz hazırlayacağım kendime gelebilersem 🥲
HilalAysan MavianneTugba eşim sağolsun beraber ütüleyip toparladık herşeyi biz sadece çanta hazırlaması kaldı
HilalAysan Bir yandan acele etmek istemiyorum ama korkuyorum da erken gelirse diye çok tereddütte kaldım
oglussannesiiii HilalAysan bence kıyafetleri yıkayıp ütüleyin ben 31 haftalık hamileyim 2 gündür kıyafet yıkayıp ütülüyorum bebeğin çantasını hazırladım ama kendim için hala birşey koymadım cantaya yoruldum yani ilerleyen haftalarda da iyice ağırlaşıyormuşuz zaten o yüzden bu haftalarda başla canım
curlyanne HilalAysan 31+4 kıyafetlerin bi ir kısmını yıkayıp ütülemiştim bugün hastane çantası için hurçları hazırladım eklenecekler var sadece. 2 hafta önden gidiyor ne olur ne olmaz korku bastı daha da ağırlaşmadan yapmak istedim