yagmurksk kubray9 bende gördüm awox cidden çok hassas çok düşük değerleri bile algılıyor, inşallah vardır 🙏🏻
kubray9 Aysima51 ayy gerçekten delirmedim mi🥹 şu an testle bakışıyorum baktığımda görüyorum gözümü çevirince gidiyor😔 pembelik yok gölge var sadece
Mariam1 kubray9 evet varsa az da olsa koyulaşır ama sabreder sen 2 gün sonra yap malum ben yaptım testler bitirdim ama hala bişe anlamadım kuruma olsa benim bile koyulaşırlor
Mariam1 kubray9 inşallah canm da benim gebelik pilan iptal sanki vücut hazır değil sanırm sütüm geri gelmiş 😂
kubray9 anneyim01 inşallah dayanabilirsem 😂 2 güne adet günüm zaten canım bakalım hayırlısı artık çıkarsa 2 güne çıkar herhalde
anneyim01 kubray9 inşAllah olmazsın da cıkar pozitf testin bizlerede söylersin şans senden yana olsun ☺️