minikbaby20 cizgilidefter benimki 7 haftalık alttan kalp atışı duyuldu üstten duyamamıştık yani bence 8. Haftanın içinde giderseniz kesin duyarsınız kalp atışını
adarrr cizgilidefter canım muayene oldum. 4 haftalık falan dedi çok küçük henüz dedi. Kese görünüyor ama bebek henüz yok dedi. 2 3 hafta sonra tekrar gel dedi
cizgilidefter adarrr Canım ne güzel, hayırlı olsun 🩷 2-3 hafta sonra gittiğinde çok daha net göreceksiniz inşallah. Her şey yolunda gider, sen de sağlıklı ve keyifli bir hamilelik geçirirsin 🤍
adarrr cizgilidefter inşallah canım. Hayırlısı artık. Senin ve isteyen herkesin inşallah güzel ve sağlıklı bir süreci olur.