Esros-34 Arkadaslar selam bugün 26+3 hamileyim bana bu aylarda daha cok kilo alacağım söylenmişti ilk aylar hızlı kilo aldım ama şuan yaklaşık son 20 gündür aynı kilodayım hatta 70 tim 69a düştüm böyle durum yaşayan var mı problem var mıdır sizce?
Sudence_ Esros-34 aramızda 1 gün var bu aralar çok iştahım açıldı kesin almışımdır diyordum ben de almamışım uzun zamandır 61 62 arası oynayıp duruyor bebeğin gelişimi iyiyse sorun yok bence
sib123 herkesim süreci farklı bazısı sonra alır bazısı başta söylenene kulak asmayın bebeğin kilosu haftayla uyumluysa kilo verilebilir
Esros-34 Sudence_ Gelişimi iyi şuanlık fakat bende iştah artışı yaşanmadı henüz ne zaman açılır bilmiyorum