Bsrozdmr1305 Bu 7.ay yine negatif doktor ikimizde de sorun görmedi ama sabredemiyorum her hamileyi görünce içim acıyor her bebek gördüğümde gözlerim doluyor 😢Allahım sen bana ve benim gibi bu duyguyla yaşayanların yardımcısı olsun
cennetzeynep Bsrozdmr1305 rabnim sizede tez zmanda saglikli sihhatli ni bebek nasio etsin insallah.🤲🤲
Aminepera Bsrozdmr1305 canım benim arkadaşım var. Ne tadaviler gördü aşılama 3 kez yapıldı. Doktoru sabırlı ol diyor ama hiç biri tutmadı bu ay tüp bebek olacak. Bana da doktorum imkanı yok hamile kalmanın demişti. Bir mucize lazım demişti. Tam o ay hamile kaldım. Çok zor ve içinden çıkılmaz bir durum rabbim gönlüne ferahlık versin. İnşallah evlat sahibi olursun canım ❤️
Rojinn Bsrozdmr1305 ovülasyon testini denediniz mi eğer denemediyseniz tavsiye ederim Allah kısa zamanda hayırlı sağlıklı bi evlat nasip etsin
yacem Bsrozdmr1305 amin aynı durumdayız ama şu farkla bizde sorun var eşimde 8 aylık evliyim bende. Senin gibiyim hamilelik ler yazana yada yolda TV d ebi çocuk görsem içim gidiyor ama nasip diyorum artık nasip
Bsrozdmr1305 Aminepera ne güzel sizin adınıza çok sevindim 😌 o mucizeden bana da lazım İnşallh bende bigün yaşarım 💕
Bsrozdmr1305 yacem bizim Mayıs’ta evliliğinizin 3. Yılı olacak . Çok şükür birşey yok gibi ama olmayınca olmuyormuş😔
[silindi] yacem Bsrozdmr1305 düşünmeyin üzerinde durmayın psikoloji çok etkiliyor. Bende 8 ay olmadı bi düşük yaptım öncesinde her ay istedim sonra doktora gittim bişey çıkmadı çok şükür o ay yumurtlama tarihine göre ilişki belirledi bizde eşimle o gece kavga ettik olmadı ertesi gün oldu ama zorla resmen diyebilirim hani çocuk için hiç umudum yoktu ama çok şükür şuan 21 haftalık oldu bile 🙏🙏 dua edin hayırlısı ve aklınızdan çıkarın çocuk işini çok düşününcede hormonlarla alakalı olduğu için beyin stresten çocuğa fırsat vermiyor 🤗
Beyra0212 yacem eşinizdeki sorun nedir acaba. Bizimde sorun eşimdeydi. Eger sprem eksikliği veya yetersizliği ise bizim hayat kurtarıcımız olan aktardan alınma bir ilacı önerebilirim canm
yacem Bsrozdmr1305 bence bak 3 yıl oldu diosun git bidaha test ver kendinde esinde böyle peşine düş Bi nasibinde nezman varsa o zman olur baktın olmuyor tüp bebek denersiniz
Bsrozdmr1305 yacem doktor 1 sene dolunca bakarız dedi yaşın da genç dedi(28 yaşındayım)bilemiyorum hiçbirşeyden zevk almaz hale geldim aklımda fikrimde bir tek bebek var😔
Srfn11 Bsrozdmr1305 Kuzum daha yeni sayilir evliliginde. Benim 5 yillik evli arkdslarim ilk gunden beri gitmedigi doktor olmadgi tedavi kalmamisti. Doktorlari ikinizde de bir problem yok kisirlik soz konusu bile deil dediler ama bebek asla olmuordu. Neyse bunlar tabi kafalarina asiri takiolar uzulup agliolardi.. Haliylede tum iliskilerini bebek icin bu sefer belki tutar die yasiolar bu beyinde yer edinior her ayin sonu husranla bitiyordu. 6 ay once catlatma tedavisi vardi arkdasimin doktoru korunun demis igneye gelene kdr bunlarda korunmayi unutmuslar nasil olsa olmuor die bebek o zmn tuttu😀 yani kafandan su bebek isini sil at bnm cocugum olmucak nasilsa olmuor die dusun 👍🏼 Bak gorceksin😍 Ya esini kesin severek evlenmissindir adamla tek basiniza hayatinizin tadini cikarin gezin tozun askinizi yasayin ummadgnz anda olucak gorceksin 🥰🥰🥰
yacem Bsrozdmr1305 eşimi ilk 6 ay evlidik yolladım teste DOKTOR sperm testi yok bir yıl Geçsin öle erken daha ddi 8.ayda doktor değiştik öğrendik sperm yok şimdi ultrasyona falan istendi
Beyra0212 yacem merhaba canım bizimde aynı sorunumuz vardı. Yok denecek kadar azdı spermler. Doktor takviyesi de olsun ama aktarda (FORMAN) diye kapsül satılıyor arkadaşımda da aynı sorun bardı ikimiz de eşlere kullandırdık düzeldi sorun artma oldu spremlerde. Denemekten zarar gelmez deneyin istersen
Shrrife Bsrozdmr1305 canım ben o negatifi 16 ay gördüm ikimizdede bi sıkontı yoktu. Tesadüf eseri polip olduğunu gördüler genelde rahime yapışık olurmuş soradan bir muayenede sallanırken gördüler. Ameliyat oldum o ay hamile kaldım. Her nasip vaktine esir en hayırşı vakiyte gelecektir kafanı rahatlatmazsan eşinle çocuk olıcak mı diye birlikte olırsan olmaz kafan ne kadar boş olursa o kadar iyi 7ay daha çok erken
Bsrozdmr1305 Shrrife benim işimde çocuklarla anaokulu öğretmeniyim o yüzden beynimden atamıyorum 😔 ama başka çarem de yok denicem Allah razı olsun evladınızı da size bağışlasın
Seymasel68 Bsrozdmr1305 7 ay cok kısa bır zamn canım anlıyprum sneı ama daha cokk olurr ınss canımm benım 4 yıldan sonra oldu 7 dusukten sonra sımdı 20 haftalık gene hamıelyım
Bsrozdmr1305 Seymasel68 dört yıl korunmadığınız halde mi olmadı ? Bende bazen diliyorum keşke hiç korunmasaydım kendi kendime mi kuruntu yapıyorum diıyorum psikolojim bozulacak en sonunda🙄😔
Misafirim Bsrozdmr1305 bende senin gibiydim 2 yıl bekledim canım ama ne zaman aman ya olmazsa olmaz nasip artık kafama takmiycam hayatımı yasiycam dediğim ay hamile kaldım inanki biraz da psikolojik sen sadece ona odaklaniyosun ve vücut kasiyor stres sıkıntı boşver üzülme dua et geç olsun da hayırlısı olsun zor olmasın sağlıklısı olsun inşallah kısa zamanda hamileyim postunuda görmek nasip olur canım benim
Bsrozdmr1305 Misafirim Allah razı olsun güzel duanız için ah işte bi atabilsem kafamdan Yukarıada bahsettiğim gibi işim çocuklarla çünkü anaokulu öğretmeniyim her an her saniye bu düşünce benimle 😔
Mehtapsato Bsrozdmr1305 rabbim inslh tez zamanda inslh nasip eder sorun gormuyosa doktor icini ferah tut canim herseyin bi vakti zamani var inslh hayirli bi evlat nasip etsin sanada
Bsrozdmr1305 Mehtapsato amin inşallah dua ediıyoruz bol bol eşim de bende başk yapacak birşeyimiz yok çünkü 😔