Yarım günlük alacaksanız yemeye içmeye gerek yok siye düşünüyorum. Tam günde de dışardan söyleyebilirsiniz öğlen yemeği. Ben sizin yerinizde olsam düzenli ve her hafta yarım gün alırım, bana haftada 2 yarım geliyor ortalığı silip süpürüp yemek yapıyor. Cam koltuk silmesini beklemiyorum.