smyye44 22 haftalık hamileyken sezeryanla doğuma alındım bebeğimi kaybettim. Üzerinden 16 ay geçti gebelik istiyorum. Ne kadar süre sonra gebe kalmak doğru olur ?
Ayten01 Allah sabır versin canım benim doktorum 6 ay sonra düşünebilirsin dedi bende bebeğimi 27 haftalıkken kaybettim kontrollü ilerleyeceğim ben sende doktora git ondan sonra düşün baya zaman olmuş benim daha bugün 2 ay oldu 😢