Nazz-li merhaba bende özel takipliyim serklajlıyım durumun riskli olduğu için özel tercih etmek durumunda kaldım doktordan ötürü. Geçen sene erken doğum yaptım şehir hastanesinde asistanlar da , ebeler de çok iyiydi 7 gün hastanede yattığım için birçok ebeyi de Prof görme durumum oldu asistanların eline bırakmıyorlar sizi sürecinizden her zaman haberdarlar dogumumu zeliha atak yaptı son süreci mi o takip etti harika bir doktor siz onlara süreci zorlaştırmadığınız sürece ve kaba yaklaşmadığınız sürece gayet insanca kibar yaklaşıyor herkes , kontrollerimi de kendisi yaptı çok detaylı kontrol yapıyor herseyiyle tavsiye ederim sezeryana kendi giriyor diye biliyorum normel doğum nöbette kim varsa ama herkesin yaklaşımı güzel bence . Kata erkek alınmıyor çünkü doğumu odanızda yapıyorsunuz bu konuda iyi bence başta saçma gelmişti çünkü özel de ben koridorda rahat yürüyemedim bile mahremi açıdan önemli bence görüş saatinde eşinizi alıyorlar bazen doğuma girmeden bile eşinizle görüştürüyorlar gayet anlayışlılar ben riskli gebe olmasaydım tercih ederdim özel hastaneden daha iyi odalarda doğum yapılması olsun ebeler olsun 💖🥰