Derya6734 hamilelerin korkulu rüyası o çatlaklar .😣 yapında varsa ne kullanırsan kullan yine de oluyor diyorlar canım. Bol bol su içmek herseye iyi geliyor. Enfeksiyon olsun çatlak olsun. Ben de dikkat etmwye çalışıyorum ama özellikle Son zamanlarda oluyormuş. Çok korkuyorum . 33+1 çatlak olmadı ama bacaklarim selülit ten göçüyor 😨