Kızlar zaten bir oğlum var 4 yaşında yakın zamana kadar 2. Çocuk hiç düşünmüyordum ama eşimin aşırı isteği beni de heveslendirdi bi adım attık ve bu ay denedik. İlk çocuğum hemen oldu Allah aratmadı çok şükür yine hemen olur diye düşünmüştüm henüz adet günüme 5 gün(siklusum 35 günde bir) var ama dün kanda beta hcg baktım 0 çıktı kendime itiraf edemesem de sanki derinden sarsıldım. Sizce henüz adetim geçmediği için 0 çıkmış olabilir mi?
Kan da çabuk yükselir diye duymuştum ama