Kızlar şeker yükleme yaptırmadım evde cihazla kontrol ediyorum 27 den beri şuan 33+4 üm çok şükür su fazlalığı vs yok bebeğimde bugün canım çok patates kızartması çekti uzun zmanadir yemiyordum dayanamayıp az bir şey yedim 1.saat de 182 yi gördüm sonrasında yoğurt ve yürüyüş düşürdüm ama çok korkuyorum bır seferlikten birşey olur mu hiç görmemiştim şu zamana kadar max.145 falandı