momBg 5+5 haftalıkken yerleşme kanaması geldi açık pembe renkliydi kan hastaneye gittiğimde kese etrafı kanlı olduğu için yatışım yapıldı iğne fitil ile çok şükür sağlıklı bir doğumum oldu bu arada sizde böyle kanama varsa bir an evvel gidin riske atmayın kan uyuşmazlığı da varsa iğne yapıyorlar çünkü