Kızlar reglim 15 gün gecikti. Testler negatif çıkınca doktora geldim, sonuçlarım böyle çıktı. Şubattan beri deniyoruz. Nisanda bir kimyasal gebelik geçirmiştim, geç döllenme ile olmuştu (gecikmenin 11. günü kan pozitif çıktı). Bu arada TSH için ilaç da kullanıyorum, düşüyor yavaş yavaş şükür.
