babymom2026 aynen öyle bana bazı kişiler etrafımda gitme gereksiz dedi kalp atışını duymak için gideceğimde de erken 5 gün sonra git dedi hicbirini dinlemedim gittim kalp atışını da duydum. Stresli süreç zaten doktoru da hiç ertelemek istemedim.Hem ikinci değerim düşük çıksaydı 1 gün bile benim için kayıp olacaktı bunları da düşünmek lazım süreci doktorla yönetmek en rahatlatici olan. Benim de ilk gebeliğim .İnşallah sağlıkla gelirler🤗