
kızlar karın ağrısı ve kusma şikayetiyle acile gittim aslında aklımda betaya baktırmak yoktu doktor gebelik şüphen var mı deyince yaptırmak istedim. 18.46 çıkmış 🥹🥹adetime 4-5 gün var , beklenen adet en erken 10 ağustosta. erken olduğu için düşük olması normal biliyorum ama içim içimi yiyor. çünkü daha önce 2 olumsuz gebeliğim oldu olumlu düşünmek istiyorum. dualarınıza ve iyi dileklerinize ihtiyacım var paylaşmak istedim 🥹🥹💕💕🫶🏻🥲