Arkadaşlar dün acile gittim 17 tansiyonla sonra otaya gidince 14 e falan düştü. Nidicard kullanıyorum. Ona rağmen çıkıyor yürüyünce konuşunca falan. Doktoru aradım o da sadece ilacı kullan dedi ama yükseliyor etkisi geçince. Bu tehlike değil mi şu an bile 16 uyandığımda 15 ti. Doktorun bu tansiyonla beni doğuma alması gerekmiyor mu.