Ya hanımlar dün sağlık ocağına gittim sabah bir kaç test ve beta hcg verdim hepsi çıktı sadece beta hcg çıkmadı süresi mi uzun bunun ben anlamadım bilen var mı bir de TSH referans içinde gözüküyor ama burada sizden gördüm benim de 3.352 çıkmış bunu doktora bildireyim mi kötü bir şey mi