Merhaba ben gebelik öncesi yaklaşık 1 ay boyunca feramat kullandım ferritin 11 gelmişti. Bu ilacı başlayan kadın doğum doktorum gebelikten dolayı kullanma ağır metal içeriyor ilaçlar dedi ama özelde gittiğim kadın doğum doktorumda tam aksine devam et dedi. Şu an 7 haftalığım sizce ne yapmalıyım