Busraa3542 Selam hanımlar post acmıstım sabah sancı cekıyorum nısanım geldı dıye sancımı evde bekliyorum bebek hareketlerı azaldı normalmı gıtmem gerekırmı hastaneye
Masalceylan Busraa3542 hareketlerde azalma varsa hemen gitmelisiniz doktorların önceliği hareket azlığı varsa gel diyorlar
Balbebek012 Busraa3542 bence git ihmal edilecek bir konu değil nişan geldikten sonra bebek daha çok hareket etmişti ben de
Nazli_3009 Busraa3542 bence de git eğer bi sıkıntı yoksa imza verip eve gelebilirsiniz sancıyı evde çekersiniz
Kubra001111 Busraa3542 bir sorun olmasa yatmayabilirsiniz ama hareket azalmasi çok önemli riske atmayın