fatmaanuurr22 Hanımlar doğum yardımı başvurumu kontrol ettim ve onaylanmış görünüyor ilköğretim ailemden bakınca da ödeme kaydı oluşturulmamıştır yazıyor bu ay yatar mı çekebilir miyim acaba
1prens_1prensesannesi_ fatmaanuurr22 1 kaç gün içinde ödemeyi alacağınız tarih yanında ücret bilgisi yazmaya başlar canım
Kkardelenn1 myangelson bir şey soracağım uygulamada benim banka ödeme tarihi görünüyor 23 Ağustos olarak ama mesaj gelmedi gitsem çekebilir miyim yatmış mu oluyor demek bu
ikibaloglanannesi Kkardelenn1 Bana da mesaj gelmedi gerçi mayıstan beri çekiyorum hiç gelmedi. Ödemeler bugün yatar. Ben 10 gibi gideceğim bakacağım.
myangelson Kkardelenn1 genelde mesaj gelmeden vermiyorlar diye okudum. Gidenleri mesaj gelince gelin diye gönderiyorlardi kidste öyle yazanları gördüm. Ben zaten aynı gün cekmiyorum biriktirip çekiyorum. Ama mesaj geliyor yattığı gün
Kkardelenn1 ikibaloglanannesi peki sende de banka ödeme tarihi görünüyor öyle mi gidip çekiyorsun banka ilçede de uzak kalıyor bana o yüzden boşuna gitmiş olmak istemiyorum
ikibaloglanannesi fatmaanuurr22 Hayır yatmamış. Bende dedim her ay iki küçük çocukla zor oluyor içeride birikse sıkıntı olur mu dedim olmaz dedi. Bundan sonra 3-4 ayda bir gidicem diğer türlü her ay git gel zor oluyor
fatmaanuurr22 ikibaloglanannesi ne zaman yatacak ki acaba sizde haklısınız çocuklarla gidip gelmek çok zor oluyor