Isimsiz6 amin inşallah 🥰🥰 ah kuzum keşke ben de sağlıklı bir gebelik gecirseydim de annemi yormasaydim diyorum 🥹 ama anneler babalar başımızın tacı, Allah daim etsin başımızda, sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin hepsine 🤲🏻🤲🏻😇 her gün eşimle aynı vardiyada çocuk bakmaya geliyor Allah bin kere razı olsun 🤲🏻 ben sürekli istirahat modundayim