Melis00 17. Haftada bi kez tişörtümde minicik bir damla ıslaklık fark etmiştim. 19. Haftamdayım şu ana kadar 3-4 kez geldi özellikle çamaşırım sıkıysa, yan yattığımda kollarımı çok birleştirip göğüslerimi sıkıştırdıysam geldiğini fark ettim. Doktoruma sordum kişiden kişiye gelme süresi değişiyomuş, normal yani gelmesi hatta gelmemesi de normalmiş 😂 göğüse uzun oksitosin masajı yapmadığınız sürece vücudunuz doğuma hazır değilse doğumun başlaması mümkün değil ama yine de sıkmamak lazım, kolostrum bebek için aşırı yararlı çünkü 🥹 sağlıkla alın kucağınıza bebişinizi 🌸