maco61 Elays benimde kızımın adı Hüma☺️ bir tanede saha okursa Nisa istiyorum Hüma Nisa çok güzel oldu
ravzae zeynepzorlu yok oda beğendiğim bir isimdi ama diğer isim içimde kalacaktı onu istedim bebeğimde