kızlar ben mi takıntılıyım anlamadım beynim de bir hastalık var zannediyorum artık herkes hamilelikten diyor benim gibi olan var mı lütfen söyleyin tansiyonum düşük vitaminler normal diyor ama sınırda beynimin içi 1 aydır sersem gibi boş gibi uyuşuk gibi bu gün içinde yaşam tarzımı da ekliyor doğurunca geçer diyorlar doğru mu anlam veremiyorum ya evham yapıyorum kendime